Ecemp1610 Haftada serkkaj oldum şuna 22+5iz dün bebek aşağı zorladı baya canımı yaktı ama hareketleriyle yaptı bunu sonra geçti yatım saattir sol tarafta dikişin olduğu hizada bir nokta arada bir sızlıyor korkuyorum dikiş açılmış olabilir mi öyle olsa anlar mıydım acaba kasılma vs yok bebek hareketleri normal bir fikir ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız dikişin açıldığı anlaşılır mı şiddetli bir ağrı yok arada bir ince sızı oluyor
Nurmert Ecemp1610 merhabalar , benim doktorum dikişe bi zarar gelmiş olsa ya da açılma olmuş olsa çok aşırı şiddetli ağrın olur anlarsın demişti
Ayyseek Ecemp1610 açılman olduğunu sadce doktor anlar canım şüpen varsa doktora git canım nolur nolmaz
Ecemp1610 Nurmert dimi ya bu zorlandığı için sanırım bir kanama ağrı bir şey olur diye düşünüyorum ama bir yandan korkuyorum da
Nurmert Ecemp1610 evet baskıdan dolayı kanama da olur, ama o basit bir şey değil diye de demişti kaç defa ben çok sormuştum çünkü
Momofelisa Ecemp1610 canım benim doktorum, şiddetli bir sancı kasılma yada kanama olursa bekleme gel demişti. Sende şiddetli bir sancı yokmuş kanama da yok içini ferah tut. Baktın sancın geçmiyor pazartesi bir gidersin.
Ecemp1610 Momofelisa anladım banada dinlenmekle geçmeyen kıvrandıran ağrın olur ve mukuslu kanlı akıntı va gelebilir demişti o yüzden rahatım Salı kontrol zaten geçen Salı da kontroldeydim her hafta var yani ve anlık olup geçiyor birkaç kez oldu bilemedim