Mutluluk71 benimde öyleydi aynı haftalarda öğrendim bant tam oğlumun yüzünün ve elinin yanından geçiyordu hatta ultrasonda bant yüzünden oğlumu göremedim yüzünü falan detaylı ultrasona girdim bebeğime bı zararı olmadı ama yerini daraltti hep bir yerde toplandı fazla alanı yoktu sağlıklı bir sekilde doğdu 37 de suyum geldi Allah’a şükür birşeyi yoktu sadeece Sabit bir yerde yattığı için boynu hep sağ yatıkti oda 6 aylık olunca kendiliğinden düzeldi şuan 10 aylık düzenli takip ediliyorsunuz haraketlerinize dikkat edin