Kızlar selam. Malum zam ile gelen yeni fiyatlar beni iyice gerdi. Esenler medipolü tercih etmiştim diğerlerine nazaran fiyatlar daha uygun diye ama artık orasıda arttı. Mega esenlere göre daha donanımlı. Ben normal doğum düşünüyorum mega da normal doğum düşünen ve takipte olan var mı. Ücretlerini öğrenebilir miyim