Aysinnn Yok canım adetimi bekliyom adetimin 17. günü başka bir doktora gitmiştim benden Beta istedi bide duphaston verdi bebek varsa tutunsun diyeymis bide yumurtalarım vardı büyüyen onlarda kist olmaması icin veriyom dedi bide yumurtanin biri çatlatmış dedi işte bir ümit acabami diyo burda forumda okumuştum sonradan yükselenleri