amine4444 Lilipadq normalmiş hormanlardan dolayı bendede koku var su icmiyorum sanırım ondan aşırı koku enfeksiyom diyorlar ama bilemem
Mervemevra Nioli yağı kullanabilirsin hem kaşıntı hemde kokuyu engeller hamileler de kullanabiliyorum ama istersen yine de doktoruna danış