gulruba Diyen var mı 😂😂😂 25.haftamdayim hiç bişey asermiyorum sinirim bozuluyor. Aklıma yiyecekleri de getiriyorum aşeriyim diye ama yok siz de durumlar nasıl ?
Xxxmelodi666 gulruba doğurana kdr kustuğum için her iki gebeliğimdede asla aşermedim aksine herşeyden tiksindim😬
mervemurat16 gulruba bende aş ermiyorum aksine yemekten tiksiniyorum bazen az önce kemik suyundan tiksindim mesela😄
gulruba mervemurat16 Bende de tiksinme ağır basıyor çoğu zaman sabah kalkıyorum akşam üstü 4 5 de anca yemek yiyebiliyorum .
Bernuska gulruba ben ben ben :) 17 haftalık oldum. Göbeğim dışında hiç bir belirti olmadı. Hem de hiç. Kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum. Heralde bebiş doğunca anne olduğumu hissedeceğim / anlayacağım diye düşünüyorum 🤔