Melek1010 10 haftalık hamileyim daha önce dişimi çektirmiştim kökü kalmış içinde ilaç vs alamıyorum dişinol kullanan var mı veya başka önerisi olan var mı?
Cennetimm Melek1010 canım karanfil kullan ben ilk hamileliğim kullandım hep cebimde gezdiriyordum hatta kalsiyum eksikliğinden oluyor elinden geldiği kadarıyla yoğurt, peynir,süt tüket özellikle de günde en az bir bardak süt 🥛 iç Rabbim yardımcın olsun
Aysekoken Melek1010 canim doktora git largopen ve minoset ilac yazdir mutlaka al kullan 2 gunde hic eser kalmio agridan bende 1 ay once cooook cektim disten neler yaptim gecmedi bide 6 bucuk aylik hamileydim cektiremedimde hemde 2 disim agriodu bu ilaclar mucize gibi geldi vala bide doktora gidene kadar cig sarimsak cigne canim agriyan disinle oda cok etkili yardimci olabilirsem ne mutlu bana cunku cok cektim bende su an 7 bucuk aylik hmileyim
Melek1010 Cennetimm amin, Allah razı olsun... karanfil kullanıyorum ama pek etki etmedi yarım saattir dişimin üzerinde 🙄
Premsescik Gribinin içindeki tozu dişinizin üzerine dökün oda fayda eder inşallah cok dayanılmaz ağrınız varsa carenize bakın ağrı cekmek süreklide ilaç kullanmak bebeğinizede kendinizede daha cok zarar verir
Lavinia1924 Karanfil yağıyla gargara yapın ben kaç haftalarca öyle geçirmeye çalıştım en sonunda geçen hafta cektirdim disimi doktor Onayiyla suan 15+3 uz. Geçmiş olsun dis ağrısi bambaşka bisey insallah sizede çözüm olur