Herkes diyor ki sezeryan dikişi normal dikişten daha iyi en azından altta dikiş değil oturamıyosun tuvalete gidemiyorsun bakımı zor diyolsr ama ben de korkmaya başladım normalden normal istiyorum ama ne bileyim ya korku tuttu beni 35 teyim suan kesi yırtılma olur diye