Selam kızlar bugün doktor kontrolüne gittim bana plasentanın alt kısmında kanamanın olduğunu söyledi ama bende herhangi bir kanama vs. Gerçekleşmedi. Doktorum sıkıntı görünmüyor, günlük hayatını da etkilemez dedi ama benim içime şüphe düştü. Böyle bir şey yaşayan var mı ya? İyiki burası var sağolun varolun bi sıkıntım olunca sorup cevap alabiliyorum