Minigiim-vebenn52 ElifT123 açlık tokluk normal cıktı doktor gerekli duymadı ama sizin sınırdaysa yaptırın bence
Minigiim-vebenn52 ElifT123 ooo zaten şeker yüklemesi erken yapılıyo ki doktor gerek duymadıysa sorun yoktur