tubaa_grl gayet sağlam göğüslerim😂 ben 4 sene önce kullandım elektirikli hem süt gelmesine yardımcı oldu hem fazla sütü sagdim ve manuel berbat bisey kim uğraşır onla hele göğüs uclarin yara olursa hiç yapamazsin yani zor yorucu canisi elektirikli göğsün yarayken bile ayarı oluyor acitmiyo hiç pişman değilim yine aldım yine yapicam😀