Kızlar bugün 27 haftayiz tam kontrolüm vardı bir kaç gün oynama olur dedi haftyla da uyum lu sıkıntı yok kilosu iyi vs dedi açmısin şekerine bakalım dedi kahve içtim sadece dedim haftaya gel dedi acaba neden 1 hafta sorna çağırdı 3 gün sornada çağırabilir di anlamadım 🤷♀️🫶🩷👶