Seyda-Koc benim 2. Tüp bebeğim. İlki pozitif 4.5 yaşında oğlum. Bu da 5. Gün pozitif 13 haftalık oldu. İnsanın dünyası başına yıkılıyor gibi geliyor biliyorum bu bekleyişi. Bir yolu , bir zamanı vardır elbet🙏 rabbim hakkınızda hayırlı olan neyse, gönlünüze de onu versin insallah