Beta değeri tam olarak nasıl yükseliyor? Anladığım kadarıyla şu şekilde, yanlışsam düzeltin.
Salı günü örneğin beta değerim 581 çıktı. Bunu ikiye katlayınca 1162 yapıyor. Bu gün de kan verdim. 1427 çıktı. Bir gün de 265 çıkıyor demek ki.
Bu günün değerini ikiye çarpınca 2854 mu pazar günü örneğin olması lazım. Sonra salı günü de yine bu son değeri ikiye katıyoruz 5708 oluyor.
Bu şekilde mi hesaplaniyor yani? 🤭
Eğer öyleyse haftaya Çarşamba veya Perşembe bir kez daha sağlık ocağına gidip kan vericem. Çıkan sonuca göre de tekrar kadın doktoruma gidicem. 5000den sonra karından gözüküyor dedi çünkü.
Bir de kadın doğum doktorların özel olarak arayıp ilgilenmemesi normaldir herhalde? Özel hastanede. Dün gittim gerçi, ne bileyim bir arayıp verdiniz mi kan çıktı mı sonuç diye ilgi beklemiyor değil insan 😄