1palyaco gölcük tarafında aktif hastanesini tavsiye etmiyorumkayınvaldem ameliyat olmuştu hiç memnun kalmadı hastane ilgisiz ayrıca üç gün önce üç gün önce bir kızımız 8 cm açıklık ve sancıyla hastaneye gitti bebek tuvaletini yutmuş diyerek ailesine bile haber vermeden kızın o sancılı halini kullanarak kağıt imzalatmışlar sezeryana almışlar doğum sonrasıda herşey normal bebek yutmamış dediler kızın birde normal doğumu var yani