Birminikannesi1 5 tane takım 1-2 gün için çok fazla, 1 bilemedin 2 kere değiştirirsin üzerini hemşireye verilenden haric. ben 2 gün kaldım hemşireye verilerden hariç 1 kere değiştirdim üzerini ,kan olduğu için ama yinede sen bilirsin kalabalık yapmaması açısından dedim