Ayyy annişlerim 40. Haftadayız sabah kalktığımda iç çamaşırım ıslanmıştı el kadar. Sonrasında da kahverengi nişan gibi bir şey vardı parça parça geldi bu kahverengi dediğim şey 😰 düzensiz sancılar var doğuruyor muyum artık acabaaaaa 🥶🥶🥶 hem heyecanlı hem korkunç nasıl çıkacak benden bu bebe diye düşünmeden edemiyorum 😕 sizce ne zamana doğar ?