miranmomsss Geçen sene ilk doğumumu yaptım normal doğum oldu ve çok zordu büyük bir travma oldu bende😢 şimdi tekrar hamileyim 🥹 daha yeni ama şimdiden doğum korkusu sardı ikinci doğum daha kolay diyenler var gerçekten öyle mi 🥹🌸
12hafsagunkokkaya96 miranmomsss güzel anne hayırlı olsun miniğin bnde arka arkaya gebelik geçirdim normal doğumum oldu oğlum 2019 kızım 2021 2. Doğum sancı olarak az sürdü hemen doğuma alıyorlar ..şu an 3. Hamileyim şubatta doğum var 40 günüm kaldi insllah su gibi kolay dogumlarmiz olur
_ruyaninannesi_ miranmomsss evt tecrübelisin ne yapacağını biliyorsun o yüzden ikinci doğum daha kolay olacaktır 👍
_ruyaninannesi_ miranmomsss olacak iyi düşün iyi olsun ikinci doğumum da ben hiç ikinmadan geldi doktor bile şaşırdı o kadar rahatı yani