Cceylann01 29+2 den selamlar 🙋🏻♀️☺️ ben hemen hemen her şeyini aldım kızlar. Malum zamlardan dolayı insan daha çok pahalanır diye korkuyor. O yüzden eşimle cinsiyeti öğrendikten sonra yavaş yavaş almaya başladık. Odası, bebek arabası oto koltuğu, hastane çıkışı setleri bir tane 10’lu 2 tane 5’li aldım. 5-6 tane tulum aldım 0-3 ay şeklinde. 2 tane alt üst patikli patiksiz takım. Bunlar hediye de geliyor. Kısa kollu ve uzun kollu zıbınlar aldım çıtçıtlı. İki tane iç zıbın aldım. Gerekirse sonradan alınır ama çok çabuk büyüdükleri için fazlasını almadım. Martta doğacağı için bir tane kalın battaniye, 4 tane müslin örtü, 2 tane penye battaniye. Çorapları. Bir hırka bir yelek. Şampuan, pişik kremi, losyonu ve yağı, bez, alt açma bezi, ıslak mendil yerine ilk günlerde kullanmak için pamuk aldım. Bezi çok stok yapmadım bir paket aldım vücudunun vereceği tepkiye göre devam ederiz dedim. Bir kaç tanede 3-6 ay patikli patiksiz tulum ve 2’li takımlar aldım ki bir anda kilo alırsa onları giydiririm sonra kilosu boyuna göre kıyafet eksiğini tamamlarım dedim. Emzirme yastığı ve önlüğü aldım. Ağız ve omuz mendilleri aldım.
Hastanede foto çekimi yapacağım için bir sonraki ay da isimli tulum şapka takımı alacağım
Biberon ve emzik vermeyi düşünmüyorum almadım onları elimden geldiğince emzirmeye çalışacağım. Eğer emmezse sorun olursa o zaman biberon emzik alırım. Park yatağı ve içine bir tame nevresim takımı aldım. Baya bitirmiş oldum gibi. Eksik çıkarsa lazım bir şey olursa zamanı geldikçe alırız ye düşünüyorum ☺️ yavaştan hastane çantamı da hazırlayayım diyorum çünkü bek fıtığımdan ve ilk zamanlar kanama yaşadığımdan dolayı hareket etmem çok kısıtlandı ilerleyen zamanda zorlanırım diye onu da bir kaç haftaya tamamlamaya çalışacağım 🙏
Uzun uzun yazdım fikir olsun herkese