Hicret_11 Merhabalar ben 17+1 haftaliğiz belim çok ağrıyor cinsiyet ile alakalı olabilir mi? Cinsiyeti daha ogrenemedik perinatalojiye gitmeme rağmen söylemiyor doktor merak ediyorum çok 😄
Aseer Hicret_11 hiiiç alakası yok bence😄aşırı belim ağrıyodu yaşlılar hep erkek erkek dedi ama kızım oluyor
Sedanur_23 Hicret_11 benimde 9 haftalıkken belim ağrımaya başladı 29 haftalığım iş yapsam yerde otursam mahvediyor beni genelde erkek bebekleri bel ağrısı yapar derler benim de oğlum olacak inşallah 😍🤲🏻
Bbuse12 Benimde belim cok ağrıyor 15 de kiz dediler 16 da erkek bakalim detayllida ogrenecegiz net 20 haftaligiz suan i😂
Mevlude_Sahin Hicret_11 İkinci oğluma hamileyim ilkinde ağrım, sızım vs olmadı ama bunda çok var. Bazıları kız kasık ağrısı yapar, erkeklerde bel ağrısı demişti ama ben son 10 gündür hem bel hem kasık ağrısı çekiyorum 😅. Cinsiyetle alakası yok bence
Yenianne7 Hicret_11 Belki de alakası yoktur böyle şeylere pek inanmam ama kızımda bel ağrım olmadı olsa bile son haftalarında oldu. Ama oğlumda ilk günden beri bel ağrılarım çok oluyor belki fıtık var bende ondan da olabilir bilemiyorum ☺️