_06ogretmenanne daha önce bu konuyla ilgili bir gönderi açmıştım. Maalesef böbrek genişlemem küçülme göstermediği için, katater takılması uygun görülüyor şu an için. İki hafta daha bekleyip duruma göre takılacak. Daha önce böbreğine katater takılmış arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi🥹 Doğumları zamanda mı gerçekleşti? Normal doğuma engel oldu mu? İşlemden sonra dikkat etmemiz gereken şeyler var mı gibi
kubraaa123 _06ogretmenanne genişleme sizde mi var bebekte mi onu anlayamadım benim bebeğimde var o yüzden soruyorum
Bayramiye _06ogretmenanne bu durum bende de vardı genişleme oluşmuş ama bana katayer takılmasına gerek yok bu şekilde doğum olur dedi doktor ama dikkat ettim hep bol su iç genişleme hangi taraftaysa diğer tarafına yat hep bebek baskı yapmasın yürüyüş de yap belki ilerlemez artık inşallah zayıf kişilerde daha çok oluyo dedi doktorum bebek alan açmak için kendine baskı yaptığından oluyormuş doğumdan sonra düzeliyomuş geçmiş olsun
_06ogretmenanne Bayramiye benim malesef fark edildiğinde tam sınırdı. Şu anda sınırı aştık. 27 mm oldu. Katatere çok sıcak bakmıyordu doktorum ama 32+4 deyim. 34 e kadar bekleyip duruma göre takılsın dedi bugün 🥲 Dediklerinizi yapmaya çalıştım ama yinede ilerleme gösteriyor
Limonis Maalesef hem bende hem bebekte var genişleme,ara ara sancı çekiyorum daha ürolojiye gitmedim kadın doğum doktorum sancılar çok dayanılmaz olursa git tel takılıyor dedi ama çok büyük genişleme olursa dedi, şuanlık idare ediyorum
Bayramiye Limonis yine de ürolojiye git bence göster kaç cm ne durumda bilgi edin takip edilmesinde fayda var dediğim gibi söylediğim şeyleri yaparsan genişleme olmayabilir yine de dikkat et kendine ağrılar oluyor evet ama ben dikkat ettikten sonra ağrım olmadı hep diğer tarafa yat yürü ve çok su iç
_06ogretmenanne Limonis çok geçmiş olsun. Mutlaka seviyesine baktırın. Böbrek yetmezliğine kadar gidebiliyormuş malesef benim gittiğim üroloji doktoru tüm ihtimalleriyle detaylı bir şekilde anlattı. Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin