birdilimpastaaa Reglime 2 gün var, belirtim yok kaset testte yapıyorum negatif çıkıyor. Acaba kan versem net sonuç alır mıyım?
birdilimpastaaa amayinedeiyiilerledim ya aslında geçen ay ilk kez 3 gün önce oldum adet. Şimdi 30 günde bir hesaplarsak ayın 7sinde olmam gerekiyor ama bilemedim normalde hep 10-11 inde olurdum
amayinedeiyiilerledim birdilimpastaaa bazen bi kaç günlük sekmeler normal. Siz bilirsiniz tabii ama bence bekleyin. Daha doğru sonuç almanız için. Allah gönlünüze göre versin 🤲🏼💐
birdilimpastaaa amayinedeiyiilerledim inşallah 🥹 çok istiyorum kaç aydır olmuyor bir sorunumuz da yok ama nedenini anlayamıyorum
amayinedeiyiilerledim birdilimpastaaa bizde 8. Ayda güzel haberi aldık şükür 🤲🏼 1-1,5 yıla kadar normal diyor doktorlar