Kızlar merhaba, 31 aralıkta yumurtalama yakaladım, değerlendirdim o günü. Fakat ogünden beri ovulasyon testim sürekli ikiside aynı eşit koyulukta cıkıyor. Bunun sebebi nedir bende polikistik over var acaba lh yüksekliğinden mi böyle oluyor? Ama geçen ay da takip etmiştim o zaman böyle olmamıştı