Merhaba bugün doktora ayrıntılı ultrason için gittim.
12 haftalık gebeyim. Herşey normal ama ense kalınlığı 3.8MM dedi. Down sevndrom olabilir dedi kesinleşmesi için Bir test ismi önerdi 10 bin civarı olan bir test. Yaparsan emin oluruz dedi. Böyle bir durum ile karşılaşan var mı ? Tavsiyeniz nedir?