Meliii hayır canım ağrılı felan değil , her şeyi severek ve güzelce yap ben o iğne işlerinide severek yaptım çünkü biliyordum ki sonu güzel olucak o yüzden hiç bir şey zoruma gitmedi zaten bu yola baş koydun sende , seninde zoruna gitmez evladına kavuşcaksın neticede , benim 2. Denemede oldu çok şükür şimdi hamileyim olmadı diye asla üzmedim kendimi daha da iyi olup kendimi anneliğe hazırladım o yüzden hiç bir aşama zor değil elbette iğne felan olunuyor ama bunlar gelip geçiyor eğlenmene mutlu olmana bak ki hiç bir şey morelini bozmasın 🎈