Tysem29 şöyleki malesef ben iki kere geçirdim dış gebeliği aynı tüpte ve her defasında da hsg çekildim profundan doçentine kadar farklı drlara göründüm gösterdim filmimi hiç bir sorun yok denmesine rağmen ama bir alternatifte iki kere geçirdiğim için tüpün alınmasıydı ve bende tüpümü aldırmaya karar verdim aldırdım ve sonrasında şuan 16 haftalık hamileyim 🙏🏼🥹