Ben inanamadım kızlar, daha doğrusu bana genetik gibi geliyor. Muz,kaşar, yumurta vs yiyorum aylardır ama haftası ile uyumlu her defa. Şükür Yani kilo için değil ama gelişimi için yemek istiyorum. Ama öyle bir şart yok dedi doktorum. Siz neler düşünüyor sunuz ? 🙃❤️