Cidemu ben gittim 30 dakika sürdü muayenesi 1200 tl almıştı bizden ilgili soru sorduğunuz zaman cevap veriyor yeri konyaaltın da foto vs vermedi bize mail adresine foto gönderdi yani iyi bir doktor randevulu çalışıyor zaten saatinde alıyor sizi sonucu doktorunuza verin diye çıkarıyor