Limonis Şuan 28.haftadayım ve tetanoz aşısı hiç vurulmadım. Biraz da korkuyorum açıkçası hem aşı olmaktan hem olmamaktan.. Doğuma yakın aşı olan var mı veya geç aşı olan ? Hiç aşı olmayıp doğum yapan ?
Ttttttttttttt Limonis bnde daha olmadım yaa 24. Haftadayım olcam ama Bi türlü gidemedim sağlık ocağına galiba orda yapıyolar bnde Bi doz olurum galiba
Zeehraaaa Bende 24 haftaya gireceğim 1.doz vuruldum az önce 1 ay sonra 2.doz vurulmazsak allah korusun bebekte sorun olduğun da ölümle sonuçlanıyor asıl vurulmazsan sıkıntı yenidoğan tetenozu diye bakin netten bebeklerin vücutları sıkıntı oluyor ve öluyo
Azra8Engin Limonis aile hekimim 20. Haftada aşıya çağırdı. Ben geç yumurtlama olmuş 20. Haftaya henüz gelmedim ve kendi doktoruma danisicam dedim. Aile hekimim 20. Haftadan doğuma 3 hafta kalaya kadar yaptirabilirsin istediğin zaman gel dedi. Kendi doktorum yaptır dedi geçen hafta yaptırdım.