Selam kızlar, 15 haftalık hamileyim. İlk bir kaç hafta harici gebeliğin başından beri kasıklarımda hiç geçmeyen hassasiyet var. Riskli gebelik geçirdiğim için gün içinde yüzde doksan uzanıyorum zaten. Ama yatak içinde dönerken, kalkarken, otururken, ayaktayken hafif hızlı hareket ettiğimde vs hep bir doluluk, zaman zaman hafif bir sancı hissediyorum. Sancılarım şiddetli değil anlık ama hani hiç hamile değilmişim gibi hissetmiyorum kasıklarda hep ben buradayım diyen, kendini hatırlatan bi hissiyat var. Bu bi tek bana mı özgü acaba yoksa her gebelik benzer mi merak ettim açıkçası. Komtorllerde herşey yolunda bu arada. Ama yine de bu durum zaman zaman moral olarak aşağı çekiyor beni.