Kızlar ben aşılama olacağım yumurtaların büyüsün diye doktorum iğne verdi her gün iğne vuruyorum Kontrole gittim yumurtaların çok fazla büyümüş yani en fazla üç tane olması gerekiyorken beş tane olmuş ikisi küçük Yani kısacası iğnemin dozunu düşürdü üç gün sonra tekrar kontrole gideceğim eğer o 2 küçük yumurta büyümezse aşılamaya devam eğer büyürse aşılama iptal olacak böyle bir şey başına gelen var mı