d_ezgi0 Kızlar bugün dahiliyeye gittim kontrol için glukoz açlık 143 çıkmış önceden verdiğim tahlillerde hiç bu kadar çıkmamıştı 85 falan çıkıyordu 6 haftalık gebeyim doktor 26 ocakta tekrar gelmemi söyledi. Hangi besinlere dikkat etmeliyim
Pamuk d_ezgi0 Gebelik altta var olan şekeri tetiklemis.Bu durum da dahiliye+diyetisyen ile birlikte yürütmeniz gerek.
d_ezgi0 Pamuk evet doktorum da söyledi diyetisyenle devam et diye ama bu aralar çikolata falan onları biraz kaçırdım galiba onlardan olabileceğini düşünüyorum yoksa 2 hafta önce kadar böyle bir şey yoktu
Pamuk d_ezgi0 Canim seker olmayan birin de deliler gibi tatlı yese bile hiç yukselmiyor.Ahh seni anlıyorum ben de de var.
Yeniannis-s Pamuk ben de 33 haftalığım hep takip ediyordum bugünlerde kahvaltıdan sonra 140 çıkıyor hep sınırda kendimi tutamıyorum ama tahin pekmez bak yemeden kahvaltı edemiyorum sizin nasıl şekeriniz
Pamuk d_ezgi0 Hiç moralini bozma ben 29. Haftaya kaldım.Bir şekil de ilerliyor stres çok büyük etken.
d_ezgi0 Pamuk aynen öyle bir şekilde düzene girer diye düşünüyorum dikkat ettikçe çok teşekkür ederim 💐
Yeniannis-s Pamuk kaç arasında durması gerekiyor önceden de mi kullanıyordunuz insülin hamilelikte mi başlandı
Pamuk Bbk88 Gebelikte bebek ve anneye insülin yetersiz salgilandigi için gebelik şekeri meydana geliyor.
Bahar-sarioglu Pamuk Banada yeni insülin başlandı şimdi ben insülini vurduktan sonra mı yoksa önce mi ölçmeliyim parmaktan sekerimi çizelge verdiler ona yazmak için anlattilarsada unuttum
Pamuk Bahar-sarioglu Novorapid yemekten yarım saat önce yapıyorsun.Sonra ağzına lokmayı koyduktan 1 saat sonra ölçüm yapıyorsun.Levemir de akşam yapıp sabah olcuyorsun.