lidyamom benimde başlamıştı o aralar şuan 13+4 haftalık gebeyim . Prilam kullanıyorum o yüzden bulantımı hafifletti bıraksam devam eder . Bazen işe de yaramıyor dün sabah sarı su kustum Prilam içmeme rağmen 🤦🏻♀️ ama içmediğim zamanlara göre daha iyiyim bırakmaya cesaretim yok ama deneyeceğim bi ara bırakmayı ne durumdayım diye.