Arkadaşlar yarın sabah doğum var, ailem yaşadığım şehre geldi, kız kardeşim de geldi başka bi şehirden, öksürüğü var, 1 hafta once hastalanmis, geçti bulasiciligi ama öksürük var diyor. Biliyorum çok pimpirikli olmamam lazım ama bayağı bi sinir oldum.
Diğer yandan çok pimpirik yapmak da iyi değil biliyorum, sonuçta hastane ekibinden biri ya da kucağa alan bi hemşire de hasta olabilir değil mi?
Napayim, nasıl sakinleyeyim, maske tak mi diyeyim yarın bebeğin yanında bana bi akıl verin nolur. Bir hafta önce hastalanmis, şu an sadece öksürüğü var.