Kızlar dün doktora gittim.37+3 haftalık hamileyim.minik sancıların var dedi.serum verdi.daha sonra nst ye girmem gerekliydi ama oğlum okuldan geleceği için hastaneden çıkmak zorunda kaldım.bugünde bel ağrım var.kasıklarım ağrıyor.16 ocağa sezeryan için randevu vermişti.eşimde o zamana kadar görevden gelecekti.doğum başlar mı hemen acaba