1_prensesannesii 38+1 deyız benimde karnım tas gibi oluyor arada adet olcak mısın gibi kasık agrım da oluyor ama cok duzensız gunde 3 kere anca ha diyorum devam edicrk bende dogurcam 😂 ama yok bebek kendini asag veriyor cok baskı yapıyor o ara bı kitlenıp kalıyorum hareket edemiyorum garip bısey boyle olup ne zaman dogum olur ki pazartesi de catı muanesi var 🥰 karnınız sizinde tas gibi olur muydu