Mrhba sab simlex marka gaz ilacı kullanıyoruz ama işe yaramıyor. Dün Dr gittik aynı gaz ilacına ısrarla devam ettirdi dozunu arttırdı. İçince çok huysuzlanıyor. Sizce değiştirmekte fayda var mı sonıçta her gaz ilacı her bebege iyi gelmiyor diye biliyorum . Yanına bir proyatik yazdı onunla denedik ama çocuk çok ağlıyor ya. Bi fikri olan var mı