evet arkadaslar 3. kez anne olmama ragmen sanki ilkmis gibi aylardie burdaki yorumlari okudum heycanla bekledim derken dogumum oldu cok.sukur.🙂38+3 de haftalik kontrolumuze gittigimizde doktorum alttan muayene etmek istedi nst de hic sanci cikmamasina ragmen el ile muaynede 3-4 cm acilma gordu hadi dedi yatis yapalim diger cocuarimin okul saati oldgu icjn eve gttm oari aldik tekrar hastane yatis derken 6 cm olmustuk bile🤭 ben o ara keyifle tl de okey oynuyorken doktorum tum tuslara birden basmam uzere odama geldi suyumuzu patlatti suni sanci rahim agzi acici igne derken on dk sonra kendimi dort donerken buldum 😅 evet pik yaptigida oldu sancinin el ile muaynede yordu vs derken 2 saat olmadan oglumu kucagima aldim suan 10 gunluk olduk bile🥰 kizlar inanin dogum bir sekilde oluyor bebek bir sekilde cikiyor bende sabrszdim ama karninizdaki halini de ozluyosunuz onun icjn herseyin tadini cikartin sanci aninda bile 8-9 cm ken espiri yapip sanci gectiginde kahkaha atabiliyordum kendimize oyle bi ani zehir etmeye gerek yok bir kere oluyor inanin guzel karsilayin bebeginizi🙂bu arada normal dikissiz dogumum oldu cok sukur