Gmm41 Çok korkuyorum ameliyattan haftaya ameliyatım var Spinal iğneden o andan çok korkuyorum ameliyat ortamı falan sizin nasıl geçti moral verin lütfen
nazazra24 Gmm41 kuzum iğneyi hissetmiyosun bile sinek ısırığından daha az öyle düşün spinal olduğu için herkes seninle konuşuyor doktorun tansiyonuna bakan yani orda kim varsa en güzeli de bebeğinin sesini duyduğun an oluyo ben oğlumun sesini duyunca gözlerimden yaşlar süzüldü harika bi andı 😍😍😍
Mavi3475 Gmm41 Hiç korkulacak birşey yok canım iğneyi hissetmiyorsun bile ben hiç anlamadım nasıl iğne yaptılar yani ortamda normal sen görmüyorsun önün kapalı 10 15 dk sürüyor
Zeehraaaa Gmm41 bende korkuyorum bazen düşününce hiç daha önce o ortamı yaşamadım. Bide hadi dikişler atılırken falan hissedersem diye Korkuyorum 😶
Adensmom8 Gmm41 asla korkmayın kuş gibi hafif geçti ben sezaryene çok rahat girdim tabi bi tık panik oldum ama genel anlamda rahattım. Bol bol dua edin iyi düşünün iğneden de korkmayın öyle ultra bi ağrı değil dayanılabilecek birşey yani ve çok güzel geçti doğumum ağrısız sızısız çok rahattım bence öncelik iyi düşünmek ve rahat olmak 🥰 kardeşlerim kayınbabam doğuma girerken ağladılar ama siz psikolojini iyi tutun ❤️ sağlıkla girin kucağınıza alın inşallah
Gulsh61 nazazra24 sonrasında baş ağrınız oldumu bi arkadaşım oldu günlerce baş ağrısı çekti migren derecesinde
elmaelmaelma Zeehraaaa hiçbir his olmuyor uyuştuktan sonra. Sadece bebeği çıkarırken çekiştirmeleri hissediliyor. O da acı ya da ağrı şeklinde değil… Spinal iğnesi de pek hissedilmiyor. Sadece iğne yapılırken doktorun dediği şekilde durup kıpırdamamak önemli.
Bsr1905 Benimde haftaya cumartesi Allah izin verirse iğneden hiç korkma daha önce histereskopi olacağımda belimden vurmuşlardı koluna vurdukları kadar anlık acıyor geçiyor daha sonra yavaş yavaş uyuşuyor ve hissizleşiyorsun zaten kontrol ediyorlar hissedip hissetmediğini amq böyle ellerini kelepçeyle bağlıyorlar ani hareket etmeyim diye ayaklarınıda kalp ritmini gösteren ekrandan dıt dıt sesleri derken ortam biraz geriyor insanı ister istemez ben daha çok doğumdan sonra uyuşukluk geçtiğinde acı hissedecekmiyim ondan korkuyorum daha önce hiç bir yerime dikiş atılmadı kesilmedi herşeyin bir ilki var Rabbim yardımcımız olsun 🤲 medikal korse varmış cırt cırtlı doktoruma sorduğumda onu tavsiye etti rahat edersin dedi belki sende almak istersin
Kedisevercan Bsr1905 ellerini mi bağlıyorlar 🤢🤢 gerçekten mi? Peki genel anestezi tercih edebiliyor muyuz korkuyoruz desek doktora?
Zeehraaaa elmaelmaelma bazısı yazıyor burda hissettim falan narkoz verdiler diye korkutuyor beni biraz
Belginylmz Gmm41 iğneden asla korkma 11 gün oldu sezryan olalı iğneyi aşka hisstemiyirsun damar yolu daha cik acıtıyor emin ol
elmaelmaelma Zeehraaaa anestezi doktorunda sıkıntı vardır o zaman. Ayrıca doktor da kontrol ediyor doğuma başlamadan önce, uyuşma olmuş mu diye. O uyuşukluk doğumdan çıkınca bile sürüyor birkaç saat. Sonra hissetmeye başlıyorsun ayaklarını falan.
Bsr1905 Kedisevercan evet tamamen uyutadabilirsin ama ellerinden bağlamalarından korkma ani hareket etme diye yapıyorlar onu ama doğumda bağlamazlarsa onu bilmem ben o anı görmek istediğim için uyutulmak istemem belden aşağı uyuştururlar
Liv3652 Kedisevercan bende panik atak var mesela ilk doğumum Spinalle başladı ama genele döndü bunda anztezi doktoruyla konuşup öyle tekrar genele karar verdik hiç sıkıntıya sokmayalim dedi her ikisinide olmuş biri olarak söylüyorum eğer panik stres atak probleminiz varsa bunu doktorunuzla paylaşın oda sizin için en iyisine karar verir kesinlikle hiç birşey hissetmiyorum kafasıyla girmeyin doğuma bir dişi çektirirken bile bölgesel uyuşmada o hareketlerini hissediyorsunuz öyle düşünün sezaryen de cekistirmelerini kesinlikle hissediyorsunuz hele ki çocuğun içinizden çıkış anını ben kendimi sıfır his odakladigim için o an aşırı stres yaptım evet acı yok ama dokunmalar vs var eğer stres yönetiminiz iyiyse o an oda rahat geçer ama dediğim gibi normalde canı asla tatlı biri değilim ama ben yapamadım yapan memnun olan çok da kişi var genelden de korkmayın çok ağrı vs olmuyor siz uyanmadan zaten size gerekli ilaçları serumla veriyorlar iki kere oldum ikisininde ağrıyla sızıyla uyanmadım çok şükür dediğim gibi her iki anestezi de biraz kişinin bünyesiyle alakalı yöntemi ne olursa olsun içinizin en rahat edecegini seçin çünkü sonuç çok güzel 🌸🥰
Kedisevercan Bsr1905 hangi yöntem daha sağlıklı oluyor peki. O ortamı görmek ürkütücü sanki 🤢🤢 düşündükçe nefesim daralıyor
Bsr1905 Kedisevercan Sonunda bebişe kavuşacak olmasan tamamen uyutulmak daha iyi olurdu ben o histereskopide önce belden aşağı uyuşturmuşlardı herhangi bişey hissetmiyordum ama hava soğuktu bide heyecanmı yaptım bilmiyorum çok titredim kastım kendimi öyle olunca sonradan uyuttular hiç bişeyden haberim olmadı gene sen bilirsin tabi ama uyutulursan düşünsene bebeğini çıkardıklarında ağladığını o anda nasıl olduğunu göremeyeceksin ben bu yüzden yarı anestesi tercih ederim bide tamamen uyutulup uyandırsalar biraz sersemlik oluyor ister istemez ama bak korkma gerçekten o anda hiç bişey hissetmiyorsun uyuşukluk geçince nasıl olur onu bende bilmiyorum bende ilk kez yaşayacam 😌
Kedisevercan Liv3652 genel olarak kaygılı bir insanım zaten. O ortamı görmenin de bana çok iyi geleceğini düşünmüyorum. Uyuyup uyanıp her şey bittikten sonra sakin sakin bebeğimi görsem çok daha iyi olacak sanki. İlginiz için teşekkür ederim 🙏
hiranurtas Liv3652 genel anestezi bebeğe geçiyor diyor lar doğru mu bende 31 haftalık olucam sezeryan doğum yapıcam panik atak birde bel fıdık var genel anestezi istedim
nazazra24 Gulsh61 valla ben alnıma yumruklar atıyodum ağlıyodum ağrıdan çok fazla çektim ağrı 2-3 kadar ağrı kesicilerle duruyordu sonra tekrar hemşireler narkoz çıktığı için oluyor dedi bol bol nescafe bol su içtim ve bolca yürüdüm koridorda odamda ancak öyle rahatladım 😩😣
Esragok-k1 Gmm41 benim ilk doğumum spinal o iğne acıtmıyor zaten o heyecan ile ameliyathane soğukluğu ile hiç hissetmedim ve anestezi teknikeri arkadaşım spinal öneriyor ağrıların daha geç başlıyor sonra zaten ağrı kesici vs ama genelde hemen başlıyormuş spinalde bebeğini görüyorsun çok güzel bir şey ve bir sorun olduğunda müdahale ediyorlar genelde müdahale edemiyorlar ama korkma bişey olmuyor🥰
Zdncl Gmm41 ben suan 2nciye hamileym ilki sezryandi korkulacak bisey inan ki yok ve gercekten dogum.sekli nolursa olsun Allah yardm ediyor insana hazirlik asamasi spinal ignesi hersey derken benim dogum bitti yukariya goturcez dediklerinde bu muydu bu kadar miydi dedm hem zaman hizli geciyor hemde ne igne ne amelyt esnasnda zorluk.cekmiyosun ve basnda olanlarda senle sohbet edip yardmci oluyolar hatta bebek cktktan sonra anestezi uzmani sakinlestirici vuruyo serumdan istersen uyuyablrsn diyo sana ben uyumak istememistim bebegimi görcem diye gercekten korkulacak bisey yok sonda spinal igne hicbiri acitmiyor