Nurci merhabalar yılbaşı günü afedersiniz tuvalete gidince hafif pembe kan geldi peçeteye sonra kahve rengi akıntı birdaha olmadığı için doktora gitmedim ama 2 gündür regl olacakmışım gibi kasıkta ve sırtımda ağrı var normalmidir