denizalismom Kayınvalidem asla laf söylemez. Hatta bazen ben ters bir şey söylesem dahi cevap vermez, düşmanlık beslemez. Suratım asık olsa gelir sarılır öper Kızım neyin var der. O konuda şanslıyım sanırım 🫶🏻 Eşim de her zaman dengeyi kurar. Özel sektörde idim dinlenmek için istifa ettim. Doğum sonrası işe başlama süresi tamamen bana bağlı. Aslında ek gıda olayını düşündüm ancak süre uzun geliyor, bir an önce işe başlamak istiyorum. Bebek kokusu aldıktan sonra fikrim ne olur bilemiyorum 😇 İstanbul’dan Ankara’ya geldik. Siz neredesiniz?