sasha Arkadas doğum izni raporum e devlette gorunmuyor, ne yapmalıyım? Bu durumda ödenek almam uzar mı
Adensmom8 sasha bir ay sonra yansıyabilir önemli olan raporu sisteme girmiş olmaları onu da iş yerinize sormanız gerekiyor
denizalismom sasha şimdiye düşmesi lazımdı. 170 i arayın . Olmazsa bulunduğunuz ilin bağlı olduğunuz ilçe sgk nın numarasını internetten sorgulayıp arayın 🌸
sasha Mmeelliikkee 2 ocakta canim, şimdi 170 aradım sistemde görünüyor diyor ama e devlette herhangi bir kayıt göremedim ben çok karışık ya