Hamur işi ve abur cubur tüketimini azaltıp ,çok su içerek (günde 2-2.5 litre ) ve günlük meyve tüketerek beslenmenizi dengeleyebilirsiniz
Hem sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmış olursunuz hemde bebeğiniz beslenir siz çok kilo almazsınız. Ben şuan 37+4 deyim 10 gün sonra doğumum var 12.5 kilo aldım bu şekilde beslenerek ve bebeğin kilosu da gayet iyi