Dilandsgn Kızlar 7 hafta 5 günlük hamileyim hamileliğimi öğrendiğimden beri kahverengini yoğun biseklde akıntım var bgnde Pembe azck lekelenmem oldu normal mi
Swan97 Dilandsgn doktorunuza sordunuz mu? Bence ihmal etmeyin yerleşme kanaması da olabilir ama riske atmayın
petekceee Dilandsgn gebeliğin hiç bir döneminde lekelenme olmamalı diye biliyorum doktorunuzla görüşün derim
mervemurat16 Dilandsgn gebelikte kanama ve leke normal değildir doktora gitmeniz lazım düşük veya yerleşme kanaması olabilir kontrol edilmeniz gerekli
beyzosunmelegi Dilandsgn bende de olmuştu 5. haftamda acile gittiğimde progestan vermişti doktor 2 gün sonra kendi doktoruma gittiğimde geçmişti kanama.O yüzden siz de bi gidin derim
Edagah Dilandsgn canım hemen doktora git bendede oldu önce pembe sonra kahverengi akıntı düşük belirtisiymiş hemen iğne yaptılar ve progestana başlattı doktorum ihmal etme
Gggg-12 Dilandsgn hayır hayır kesinlikle normal değil özellikle pembe ve kırmızı kanamalar hafta içinde 2-3 den fazla gelen kanamalar normal değil
Gggg-12 Yerleşme kanaması zaten 4-5 haftalarda belki oluyor 6 dan sonra olmaz kaldı ki herkeste olmaz bende olmamıştı
071018 Dilandsgn hayır normal olmayabilir acile yada doktora gidin progestan başlar lar düşük ile sonuçlanabilir ihmal ederseniz
Kafi Dilandsgn hamilelikteki hiç bir kanamayi normal görmüyor doktorlar canım bence bir doktora görün derim