ozlemcebecci38 Haftamdayım erken doğum riskim var doktor bol bol su içmemi söyledi ama hiç su içme alışkanlığım yok kendimi zorlayarak en fazla 2 lt içebiliyorum yeterlimi sizce . Sizler ne kadar içiyorsunuz
Pamuk ozlemcebecci38 3-3,5 lt standart içiyorum.Canim asla istemiyor ama çocuğum için zorla içiyorum.
mervemurat16 ozlemcebecci38 2 zaten önerilen aslında benim 3 ü geçiyordur geceleride kalkıp çok su içiyorum ama ben hep böyleydim su içmeyi çok severim gerçi son zamanlarda midem su doldu artık aşırı bulantı yapıyor.Orantılı içmek lazım yanınızda bir şişe bulundurun yudum yudum az bile içseniz hem size bebeğe fayda sağlar.Ayrıca su baş ağrısınada iyi gelir
genc2kizannesi ozlemcebecci38 su şişesini 8 10 defa falan dolduruyorum bitirip, günde 4 5 litre içiyorum yanımda sürekli dolu su şişesi var. gece bile uyanıp uyanıp içiyorum enfeksiyon olduğu için
eveb19 ozlemcebecci38 cogunlukla 3litreyi buluyor ama bazen 2 olduguda oluyor. Benim canim cikolata ister gibi su istiyor, normaldede suyu cok icen biriyim zaten. Tek sorunum sürekli tuvalete gidiyorum 😅
gokyuzununogrencisii 32 haftalıgim şuan, günde 3-4 bardak bile icsem şükreder oldum içemiyorum valla içemiyorum ben şu suyu 😓
Ceku00 genc2kizannesi enfeksiyonu su ile yenebiliyor musunuz ben de enfeksiyondan çok çekiyorum geçmiyor 😒
dilekk11 Mer3459 kesinlikle bir şişe edinin. İçme kısmı sevdiğiniz şekilde olsun. Ondan içmeye alışınca bitiriyorsunuz ya da şişe doluysa içmediğinizi hatırlıyorsunuz.
petekceee ozlemcebecci38 20. Haftama kadar hiç su içemedim kusmaktan ama şimdi inanılmaz su ihtiyacı hissediyorum içiyorum ama litre hesabı ile ne kadar içiyorum bilmiyorum ben göreceğim her yere su koydım yoksa unutuyorum işte baş ucumda oturma odamda mutfak da hep bir büyük bardak su var gördükçe içiyorum yani yoksa aklıma gelmiyor
ravzae ozlemcebecci38 en az 3 litre içiyorum, yanınızda şişe bulundurursanız çok kolay içersiniz diğer türlü 1 litre bile içilmiyor
MelteM2cck Mavimsii_56 yoo😁 hamilelik öncesi de 4 litre civarı içerim zaten. Hala daha da kan tahlillerinde vücut susuz çıkar benim 😁
Nur5516 ozlemcebecci38 çok su içmeyi sevmiyorum yazın havalardan dolayı üç içiyordum suan 2 anca içiyorum zorluyorum kendimi doktorum bol iç dedi :(
Aybenar @ozlemcebecci38 2-3 litre arası içmeye çalışıyorum su mataram var bittikçe dolduruyorum hep yanı başımda
genc2kizannesi Ceku00 benim su ile geçiyor ama hep tekrarlıyor değerlerim 2100lere kadar çıkıyor maalesef☹️