Sevoburo hamileliğim kışa denk gelmişti Nisan’da doğum yaptım kendime hiç hamile kıyafet almadım sadece hamile Taytı almıştım zaten Pandemi zamanı olduğu için çok da dışarı çıkmıyorduk bir tek doktor kontrolüne 😂 Ve ben çok kilo almamıştım 7 kg almıştım o yüzden bütün kıyafetlerim elbiselerim oluyordu zaten