Beklenen gün geldi çattı ve 1.2 ikide kalmış değerim. Kan akışı yok.
Doktorum kilo vermemi söyledi damarlardan kan akışı sağlanmıyor ve bebek tutunup beslenemiyor dedi. Embriyoların hepsi 3AA ve 5AA dedi biz sana 3. Günleri transfer etmiyoruz. En iyileri 5. Gün olanları veriyoruz dedi. Tutunması için aşıda yaptık dedi. Yani kilodan olabilir başka bi açıklaması olamaz dedi. Ölçüldüm yanında 78.9 çıktım. Dedi 70 olman lazım şubatta geldiğinde ama 73 te kabul onun yukarsında çıkarsa marta kalır dedi. Ne yap ne et ver o kiloyu dedi. Bende bundan sonra yemeyeceğim.
İster genetik yaptır bakalım dedi. İster devam edelim dedi istersende duralım biraz dedi.
Benimde kararım devam etmek. Fiyatlar yükselmeden elimdeki ilaçlar bozulmadan Rabbimin evlatlarımı bana bağışlaması dileğim.
Fiyat aldım.
Genetikli tüp bebek baya tutuyor 50 civarı.
Sadece transfer ise 22 bine anlaşıp sabitledim.
İlaçları bıraktım şimdi 3 5 güne adet olurmuşum bunu 1.adet say dedi. Şubatta 2. Adetin 3. Gününde istersen başlarız dedi. Çünkü tutunan bişi yok ara vermek gerekmiyor dedi.
Sağlık olsun. Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. İnanıyorum sonuna kadar. Durmayacam devam edecem hep.