Limonlukek21 Kızlar bat 8 Dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı Pozitife dönme ihtimali var mı 🙄
Solmaz-Papatya Limonlukek21 benimde bat 9 ocak erken gebelik testi yaptım negatif😀 dün test yaptım oysaki gölge silik bir çizgi cıkmıştı niyeyse erken gebelikte çıkmadı hayırlısı olsun hakkımızda
Dilaraaaan Limonlukek21 bende ayni sekilde ama asla regl olcak gibi hissetmiyorum 1-2 gun gecikir gecikmez kan vercem bir daha test yapmaya gucum yok bıktım negatif gormekten
Limonlukek21 Dilaraaaan aynen artık çok beklediğim için mi bilmiyorum ama bu sefer var gibi hissediyorum inşallah Hamileyizdir