efef ben ilk zamanlar kahvaltıdan 2 saat sonra kullanıyordum ama halsizlik çok yaptı sağlık ocağında da akşam yatmadan önce içersen emilimi daha iyi olur hem de uyursun rahatça demişti sonra öyle kullanınca daha rahat oldu benim için ama 1 2 haftadır bıraktım en son aç karnına içmişim sabah bulantı kusma beni çok fena yaptı soğudum açıkçası şimdi inşallah tekrardan başlayacağım sadece mide yanmalarım arttı süt içince rahatlıyordum onu nasıl yapacağım bakacağım artık ☺️