zhmr gerçekten 😊 sezeryanla dünyaya geldi benim oğlum, sütüm gelmeme sorunu yaşamadım, şimdi 45 günlüğüz. Hiç sorun yaşamadık. Günde en az 3 litre su içiyorum. Sütün gelmesini inek mantığıyla düşünün, inekler sabah akşam sağılırlar, akşama kadar otlarlar sütleri birikir sağılırlar, sabaha kadar da yatarlar sütleri birikir sağılırlar, sütü yapan 3 şey var. Bol su içmek, yeşil yapraklı sebzeler ve dinlenmek...